Prevenció de l’assetjament sexual a l’empresa- del paper a la pràctica. a reusPrevenció de l’assetjament sexual a l’empresa- del paper a la pràctica. a reus

REUS: Formació en prevenció de l’assetjament sexual a l’empresa.

Departament Igualtat i Feminismes

Formació gratuïta amb el suport del Departament d’Igualtat i Feminismes de la Generalitat de Catalunya.

“El protocol contra l’assetjament sexual a l’empresa: del paper a la pràctica”

Ja tenim el protocol contra l’assetjament sexual. I ara què?

Objectiu

L’objectiu de la formació pràctica és donar aquestes pautes bàsiques necessàries per passar per totes les fases del Protocol, proporcionant experiències similars a les que es viuran en el moment real de la seva aplicació.

I Part: La teòrica

• L’assetjament sexual a la feina: tipologies i eines de detecció.
  • Les fases del Protocol contra l’assetjament sexual.
  • Les persones i rols que participen en la Comissió del Protocol.
  • Posada en marxa del protocol:
    • Canals d’arribada d’una denuncia
    • Funcions i atributs de la persona de referència
    • Funcions i atributs de les persones en el procés d’investigació.
    • La Comissió del Protocol i el seu paper
  • Tancament d’un cas i reparació de la plantilla de l’empresa.

II Part: La pràctica

Anàlisi de casos reals i Role-Playing.

De forma interactiva amb els i les participants explorem amb ajut d’un seguit de vídeos, i jocs de rol, els “punts calents” o “nusos” que planteja l’aplicació del Protocol.

Després posem en pràctica allò que s’ha analitzat i après, tractant un cas específic proposat i obrint l’espai de reflexió i participació dels i de les alumnes.

Persones destinatàries

A les persones responsables de recursos humans a les empreses i altres professionals responsables d’elaborar i posar en marxa el Protocol contra l’assetjament sexual i per raó de gènere.

Formació a REUS

• Espai: MAS CARANDELL, Fundació IMFE, carrer Terol 1, Reus
  • Responsable: Berta Canals i Renau, directora Fundació SORLI
  • Dia: 3 i 4 d’octubre
  • Hora: de 9.30 a 13.30 h (presencial)

Inscriu-te!

La Fundació Privada SORLI, com a responsable del tractament, gestionarà les teves dades amb la finalitat d’incloure-les a la seva base de dades per a la realització de la Formació sobre “Protocol contra l'Assetjament sexual a l’empresa: del paper a la pràctica”. La legitimació resideix en el consentiment exprés de la persona assistent al Taller-Formació, el qual pot ser revocat en qualsevol moment comunicant-ho a hola@fundaciosorli.org. No es cediran les teves dades a tercers excepte obligació legal. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets, consultant la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra Política de Privacitat.

Dies

hores