FESTIVAL FLORAL

Amb el suport de

logo fundació sorli

Festival Floral 2024

Des de la Fundació SORLI sabem que, per arribar a la igualtat, necessitem participar en el món de la cultura. Música, dansa, art… Són una plataforma.

CRÒNICA

Floral 2024 va arribar per delectar-nos amb la tercera edició, anunciant un cartell ple de sorpreses i talent, amb una programació liderada per dones i una varietat d’artistes de diferents disciplines.

Aquest festival amb perspectiva de gènere, es consolida com un referent a Catalunya, que ho distingeix altres esdeveniments culturals. Durant els dies 24, 25 i 26 de maig, Vilassar de Dalt i Vilassar de Mar es van convertir a l’escenari perfecte per a aquesta trobada única.

DIVENDRES 24 DE MAIG

La majestuosa Torre d’en Nadal, un edifici amb segles d’història a Vilassar de Mar, va ser l’escenari de l’emocionant primera jornada del festival.

La nit va començar amb la captivadora actuació de la talentosa cantautora i multiinstrumentista catalana, Magalí Sare, que va presentar la seva eclèctica i única música durant la gira del seu segon disc, Esponja, aclamat com un dels millors àlbums europeus a la World Music Charts Europe.

A continuació, la coneguda cantant madrilenya Christina Rosenvinge, va ser la gran protagonista de la nit. Considerada una de les principals figures de la cançó d’autor hispanoamericana, l’artista va oferir un concert íntim en celebració del 60è aniversari, repassant els seus trenta-cinc anys de carrera sobre els escenaris.

Per tancar amb fermall aquesta primera jornada de festival, les DJs Pussil d’Asalto van ser les encarregades de posar-li ritme i energia a la nit.

Una vetllada plena de talent i diversió!

DISSABTE 25 DE MAIG

El dissabte vam ser als jardins del Parc de Can Rafart a Vilassar de Dalt!

La saxofonista i cantant Eva Fernández, una jove promesa del jazz, va iniciar la jornada amb un concert en format trio que ens va deixar sense alè.

Després, la talentosa cantant portuguesa MARO ens va oferir el seu únic concert de temporada a Catalunya. Amb una destacada participació a Eurovisió 2022 i col·laboracions amb artistes com Eric Clapton i Jacob Collier, presentarà el seu darrer àlbum “Hortelâ” en un espectacle que promet ser inoblidable.

I per tancar la nit amb fermall d’or, el projecte de petardeo conscient DJ Fricandones ens va fer ballar sense parar.
Màgic!

DIUMENGE 26 DE MAIG

La talentosa cantant i compositora OKDW va ser l’estrella de l’últim concert del Floral 2024, que es va dur a terme el diumenge 26 de maig a l’idíl·lic Jardí de Can Sust (Vilassar de Mar) en horari de vermut.

OKDW ens va submergir amb la seva música en un món on la Generació Z, els mems, la salut mental i la comunitat LGTBI s’entrellacen a través de cançons que travessen estils tan diversos com el pop, el jazz, el soul i el R&B.

CARTELL

Magalí Sare