Festival Floral 2024 – La Crònica

No tot el que sentim es pot expressar amb paraules. La música, l’art, la dansa, aconsegueixen donar forma a emocions i missatges que no tindrien sortida de cap altra manera. Des de la Fundació SORLI volem atansar aquesta experiència a tothom. I volem fer-ho impulsant les veus de col·lectius que no tenen tantes plataformes per expressar-se. A la Fundació SORLI apostem per un art igualitari, per una cultura en què tothom tingui un lloc

FESTIVAL FLORAL 2024

La tercera edició del Festival Floral ha estat un èxit. Amb més de mil assistents, hem celebrat cinc concerts, dues sessions de DJ, una actuació de dansa i dues visites guiades que han omplert d’art, de cultura i de coneixement els pobles de Vilassar de Mar i Vilassar de Dalt. L’esforç de l’equip de voluntaris, el patrocini, la col·laboració de diversos comerços locals i la implicació dels ajuntaments i institucions han fet possible un festival d’altíssima qualitat i alhora proper, on la música i l’art han estat els protagonistes.

Vull veure tota la crònica del Festival Floral -> clica

Hem passat d’escoltar els concerts en un silenci atent i inspirador per les artistes a les sessions de festa on tothom ha pogut gaudir del ball i un espai per compartir.

Tot això acompanyat dels food-trucks, que han permès al públic gaudir de la gastronomia en entorns únics de tots dos pobles, on habitualment no es celebren concerts com aquests.

Un festival que aposta per projectes liderats per dones, que transforma la realitat cultural i que fa que Vilassar llueixi encara més! Volem donar les gràcies a la Fundació SORLI per ajudar-nos a fer-lo realitat i esperem poder seguir sumant esforços en un futur per teixir entre tots la realitat feminista que volem.

Judit Neddermann i Martí Sancliment

T’agradaria promoure la igualtat de gènere en la teva empresa mitjançant accions de sensibilització? Contacta amb nosaltres.

Voldria...

FUNDACIÓ PRIVADA SORLI, com a responsable del tractament, gestionarà les seves dades amb la finalitat de donar resposta a la seva consulta o petició. Pot accedir, rectificar i suprimir les seves dades, així com exercir altres drets, consultant la informació addicional i detallada sobre protecció de dades en la nostra Política de Privacitat

sobre el tractament de les meves dades per a gestionar la meva consulta o petició.

També et pot interessar:

Per |2024-06-19T10:38:23+02:00maig 28th, 2024|Cultura, Igualtat de gènere|0 Comentaris

Comparteix aquesta història, tria la teva plataforma!